någon deciliter blod fattigare

Måndag:
Min älskade mor körde hem mig till Kalmar. Tack mamsen!
När vi kom hem hade gulliga Dumbo lagat tacos. Så himla mysigt!
Sedan däckade ja på kvällen efter att stoppat i mig massa mediciner. Sov tre timmar och sedan hostade jag resten av natten. Riktigt roligt...inte!

Tisdag:
Studiebesök på montessoriskola idag. Så fantastiskt mysigt. Är riktigt imponerad över hur genomtänkt allt var. Mitt sikte är nog montessoriskola sen alltså. Då tror jag barnen får den bästa skolgång de kan ha.

Efter det var det hem och ringa läkaren. Så bra som de är så fick jag en tid om bara några timmar. Så bra.

Till skolan och grupparbete. Skrattade nästan hela tiden. Ån ni är så söta.

Fick sedan skjuts av Henke till stan.Tack

Jag och Jennie fick fika hos Sanna före läkarbesöket. Bulle och saft. riktigt mumsigt. Sedan bar det av til läkaren. Tur att jag ahde Jennie med ananrs hade det ju inte gått.
Jag flummade som vanligt och fick alla sjuksköterskor och läkare att skratta. Tur att man kan lätta upp deras vardag lite.

Sedan tog de massa blod från mig. Fast jag ahr tagit sjukt många blodprov är jag lika nervös varje gång. Kan bero på att de grävde i armen förra gången. Aj aj. Men sjuksköterskan var jättedukitg och jag kände nästan inget.
Sedan tog de ett odlingsprov. IIIUUUUWWW!!! Fruktansvärt.

Efter det tyckte jag väldigt synd om mig. Köpte lite godis och åkte hem. Blev sedan apoteket för att köpa min tredje flaska morfinmedicin under mitt kalmarliv hahaha. Det avr dock den förra sorten jag fick nu. Hoppas den sorten hjälper bättre än den andra. Måste få sova på nätterna, annars blir jag galen haha.

Förlåt att jag varit ynklig idag och tack för att ni finns där och tycker synd om mig då. Ni är för söta. Älskar er allihopa. Hmm, ja Jennie dig med, även om jag inte vet hur synd du tycker om mig haha.

Fick iallafall reda på varför jag jämt får sådan kraftig hosta. Tror det är fjärde gången nu som den blir såhär kraftig. Det är tydligen mina slemhinnor som är en del av problemet. Mina läkaren har iallafall skickat iväg tusen prover så jag hoppas de hittar nåt.

Tråkigt att missa matchen på söndag. Hade ju velat vara med så vi kunde vunnit serien. Nu får de klara sig själva haha. Kanske går det med ;)

Riktigt stolt över att mina ungdomar tävlade för första gången i helgen. De kom till final och då mot de laget jag tränade i Värnamo. Lagom stolt tränare jag var då när "mina" lag var i final.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Huvudet dunkar och kroppen skriker efter sömn.
Har en konstig smak i munnen. Beror antagligen på en trasig hals. Fy.

Åh nu blir det american idol på tv. Ska nog vara uppe lite till.

Imon blir det top model hos emmy memmy...så mysig onsdagstradition. tihi.


Kommentarer
Postat av: jennie (dumbo)

åhh min lilla älskling, du vet att jag tycker synd om dig.. skulle bara skoja lite med dig idag när du var lite ynklig..är inte van att se dig så ynklig ju, du ska ju vara the bitch bejbi ;) hihi.. du ligger just nu i din säng och ska sova och vi lyssnar på en av världens bästa låtar!! jag älskar dig gumman!! sov så gott och hoppas du kan sova nu!!! pusspusspuss

Postat av: e.

God morgon! jag har nyss stigit upp, Q ligger fortfarande o snarkar i köket, han visar inget större intresse av att stiga upp! Idag e det ju Karma o jag e ledig hela dagen, men jag MÅSTE börja plugga, suck! Hoppas du fick sova gott inatt utan en massa hosta! Vi ses ikväll baby! Pusselipuss

2007-02-28 @ 09:54:30
URL: http://mems.blogg.se
Postat av: e.

Hilluuu! Glöm inte att bli medlem på giviktkoll.se så jag får en kompis där som jag kan chatta med, haha, som om i inte gör det i vanliga fall! haha! Ses imon i kroppsaffären! Puss

2007-02-28 @ 22:24:26
URL: http://mems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback