Biblioteket

Bibblan är ett mycket trevligt ställe, men har sina nackdelar också. Jag ska nu sätta betyg på bibblan.

Plus med bibblan

+ Träffar många roliga människor
+ Finns tillgång till datorer
+ Har öppet länge på kvällarna
+ Mysig miljö
+ Bra tillgång av böcker
+ Man kan gömma böcker
+ Man lär sig saker
+ Det finns trevlig personal

Minus med bibblan

- Träffar för mycket roliga människor att det är svårt att plugga
- Datorerna är ofta upptagna
- Skulle ha öppet ännu längre på helgerna
- Får träsmak av stolarna efter 9 timmar
- Böckerna man ska ha är utlånade
- Många gömmer böckerna
- Det är ruskigt kallt
- Man får inte äta saker i bibblan (gör dock det ändå)

Sammanlagt blir det plus minus noll!
Bibblan är vad man gör det till helt enkelt.

Idag har vi haft seminarium i skolan och det var mycket roligt. Jag pratade väldigt mycket och Jennie. Två andra sa okej mycket medan två sa ungefär två ord men jag älskar min studiegrupp ändå.

Nästa gång ska vi ha med fika så det blir lite mysigt. Kladdkaka nästa.

Idag blir det palace med Byz. Tjohoo.

Innan det så är det så ska det låta. Så bra program ju. Helt sjukt hehe.

Ska snart iväg och storshoppa på Ica.

Sedan blir det hem och städa. Kanske kunde tvätta lite med. Det är ju alltid behövligt liksom.

Ha nu en underbar fredag för det ska jag, Och du skulle bara våga sabba den!



Kommentarer
Postat av: jennie

åhh jag börjar nästan bli lite kär i bibblan nu, tycker det är väldigt kul att plugga här.. ska hänga här mkt mer, har lärt mig sååå mkt.. tihi, sen är det väldigt kul att kolla människor också! tihi.. men jag ger nog bibblan fler plus en minus ;) hihi.. snart ska vi shoppa på määäääxi!! och sen lite i stan kanske? tihi! vi ägde verkligen på seminariet, hallå? 45 minuter prat av dig och mig, haha resten av marika.. haha! oj vad långt detta blev ;D älskar dig vännen, tack för att du finns i mitt liv!! pusspusspuss

Postat av: e

hihi, så roligt det där med att gömma böcker..haha, jag skrattar för fullt här på jobbet.. haha. varför handlar inga idag, det var löning igår o det är fredag, värsta shoppingdagen ju... suck. jaja... snart får jag den... min CHEESE... jag längtar. jag längtar efter vår shoppingdag på ons oxå, kom på att bilen fortfarande e på lagning på öland, hoppas den hinner bli klar. kan vi åka till blomsterlandet oxå+ det är ju en av våra favoritaffärer.. haha jag måste köpa lite blommor nämligen, ja vad skulle jaga annars där o göra liksom.. haha. kanske ska ha en kruka oxå.. en sån där hög vit till köket du vet. hihi.vi ses på söndag för myskvällen på bio... puss puss baby

2007-01-26 @ 11:26:38
URL: http://mems.blogg.se
Postat av: mamsen

Sicka grabbar i Så ska de låta!!!!!
De vill vi uppleva mer av. Kanske något för Musik i glasriket. Ska tipsa dem om önskemålet!
PoK

2007-01-27 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback