detta plugg

Jag idag har jag pluggat i princip hela dagen. Har faktiskt fått riktigt mycket gjort. Så stolt över mig själv.

Jag åt till och med framför datorn och jennie fick se när ja slurpade i mig den goda köttfärssåsen. Mums.

Ja och sedan har jag upptäckt att en av mina vänner inte verkade må så bra. Jag hoppas att det löser sig.

Har varit lite en beeaatch idag med. Det är ju faktiskt riktigt roligt. Snackar man skit om mig och mina vänner får man skylla sig själv faktiskt.

Ibland önskar jag att jag kunde sluta tänka och sluta känna. Bara köra på. Stänga av hjärnan för en sekund, men den finns alltid där. Hur kan jag tro att du ska passa in i allt. Det går ju inte. Jag måste sänka mina krav för annars kommer detta aldrig gå men hinner jag göra det i tid. Förlåt att jag är så besvärlig, men jag är sån här. Tro mig det är inte något jag njuter av.

Ha en underbar kväll.

oj vilket kort inlägg det blev idag..märktes att ja hade gjort väldigt mycket roligt idag haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är på rätt väg iaf, tack söt!

2007-01-06 @ 01:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback