idag

Jaja varje kväll kan inte bli bra. Detta var nog den sämsta på länge fast på andra sätt haha.

Idag har jag tagit det lugnt hos mormor och morfar. Där äter man och äter och ändå var ja hungrig när jag kom hem. Hur går det till?

Jag missar julgransplundringen idag...suck. Ibland är det jobbigt att vara en stor stark tjej.
Vill vara liten igen och ha en trygghet.

Ska sätta mig och plugga lite nu tror jag. Känner mig väldigt ambitiös.

Är så glad för att allt det där försvann.


Tillägnat min familj:

Små fåglarna i skogen de sjunger var dag
Små fåglarna i skogen de sjunger var dag.
Att du och jag,min vän,skulle varandra få
ahaha nonono så kan det gå


Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad var det för söt liten låt? Hihi..tur att vi ska ha vår egen julgransplundring på onsdag då. Eller ja ungefär;)Ses imorgon bejb!

Postat av: jennie

tack för att du finns älskling! dina ord värmer något så fruktansvärt och jag är så glad att jag har dig när sånthär händer!! älskar dig såå mycket min underbara fantastiska tjej! puss

2007-01-22 @ 09:59:39
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Mamma

Lilla gumman.....

Klart vi har dig i tankarna när vi plundrar granen.....Hos oss får du alltid vara liten!!!

Puss, puss

2007-01-22 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback