låååång dag

Idag var det skola kl 8.15 till16.30 och sedan begav vi oss direkt till bibblan och satt där till åtta.
Var är mitt liv?

Skolan har dock varit väldigt rolig. Altlså det är helt sjukt hur mycket saker som hände när vi var små påverkar oss än.

Om man hade dåliga relationer med sina föräldrar har man svårt att sedan själv knyta an. (bowlby)

Ser ni...jag har lärt mig något.

Freud är ju ändå häftigast.
 Alla förknipapr honom med sex men med det menar han närhet,trygghet och värme. så fint.

Imon blir det en lika lång dag igen. Ska dock hinna träna min små. Fy det är mycket nu.

Om jag inte hittar på nåt kul i helgen kommer jag känna mossan växa på mig.

Nu ska jag sova. Är så trött

Ha en bra dag imon!

Kommentarer
Postat av: jennie

åhhh värme, närhet, trygghet, KÄRLEK!! älskar vi inte freud?? =) hihi.. du, vi ska göra mkt kul i helgen.. vi ska äta tacobuffé, vi ska shoppa (massor) det är vi värda! och så ska vi se byz och bara ha det jättejättemysigt :) älskar dig vännen, du är bland det bästa som finns i mitt liv! ÄLSKAR DIG SÅ! ibland blir jag rädd att vi är så lika ;D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback