proffs

Jag skulle idag lämna in min jäkla cykel...har ju pajat den lite. Så i ösregn skulle ja börja gå mot cykelverksataden, men jag började lite smått titta på min cykel. Funderade lite och sedan började jag trixa lite med kedjan. Till slut fick jag ur vajern ur kejdan och lyckades få på kedjan. Att jag var lycklig.
Visst jag har inga växlar men det gör inget. Det är ju inte akut.
Stolt jag är.

Idag avr sista dagen med svenska/matte klassen.  Känns lite sorgligt faktiskt. Trivdes väldigt bra i klassen och tänk så får ja inte gå mer med vissa sötnosar....josse snyft.

På fredag blir det utgång och lördag blir det man u på en pub för att stödja henke. Jag och josse ska heja som tusan hehe. De andra som är där får väl mest dricka då haha.

Idag ska jag städa och diska och ta det lugnt.

Mitt huvud gör jätte jätteont. Vad har jag gjort?

Tack söta söta Emmy för att ja fått låna din cykel.

Är så förvirrad av allt. Hör saker från alla håll. Hur ska jag kunna lite på dig?

Har fått höra så mycket skit att jag blir ledsen på människorna. Vad håller ni på med? Har jag levt i en fantasivärld?
Är jag så blond och blåögd att jag inte ser detta.  Jag tror jag är för oskuldsfull och och har för mycket tilltro till männsikor för den här världen.

Nej nu måste jag sätta fart.
Vill proppa i min massa godis..suck..men ja ska inte...suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback