Redovisning

60453-14

redovisning imon.
Den stora redovisningen är imon. Det sista på svenska/matten. Sen ska jag vara färdig imon det ömnet. Vad har jag lärt mig?
Nu har jag bara tre ynka terminer kvar. Nej då jag har inte alls panik.

Vad skönt att vi fick lösa detta du o jag. Var riktigt trött på allt. Nu glömmer vi det och pratar inte om det.

Saknar min familj,Busan och dig älsklingen. När du hoppade på mig tills ja lyfte upp dig och ja såg paniken i dina ögon. Du visste att ja skulle åka, men ajg överger dig inte. Jag kommer tillbaka. Jag lovar.

Har träffat er idag...så skönt.

Malin förlåt. Imon hänger jag på telefonen. Jag lovar.

Idag har jag handlat. Massa nyttigt. Beach-07 säger ja bara...eller hmm kanske 08.

Imon ska ja mysa med Emmy..tihi..mys mys.

Håll nu tummarna för mig, Josse och Jessica imon.

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hihi:) Jag ska allt hålla tummarna för oss med, speciellt mig själv för har jag tränat, eh nääää!
Puss darling:) Love you så där himla himla jättemkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback