jobbelijobb

japp på väg till jobbet igen. Mycket jobb blir det men trivs man så gör man. Så skönt med ett jobb där man äntlgen trivs. tihi.
Igår hälsade jag på hos johanna och hanna. Så mysigt. Har ju inte träffat hanna på sååå länge. Kul att se henne igen.
Sedan sov jag hos min dumbo...det var längesen.

Gulligt missförstånd på jobbet:
Barn(4 år) - Vi har haft inbrott
Jag - Ojdå!!
Barn - Ja fast det var längesedan. Det var i maj.
Jag - Men oj, tog de några saker från dig?
Barn- Nej men det var sånt som inte går att tända.
Jag- Jahaaa var det ström AVBROTT?
Barn- jaaa (suckandes)

Hahaha visst är de söta.
Nej nu blir det jobb.
Ha en skön dag i solen för en gångs skull.

Do you love yourself or do you live för someone else


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad sött! ;P

Postat av: Julia

Vad sött! :D

2007-07-01 @ 19:34:52
URL: http://beautifulchic.blogg.se/
Postat av: dumbo

love you kombo, inatt va det jag som sov hos dig.. tack för att du finns i alla lägen älskling.. du ställer verkligen upp och jag älskar dig verkligen! tack!

2007-07-02 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback