Kvällen laddar ja för..

Idag är det ett fullspäckat tvschema. Ska titta på två gubbar och deras program.

Först ut är :

60453-71

Har längtat efter allsång på skansen sjukt länge. Tyckte inte ens om det när ja var yngre men nu är jag kär. Det är ju så mysigt. Man blir så glad och man kan sitta och sjunga.
Ikväll är det min favorit. Det är Laura sweden eller vad de heter...frida tror ja hon heter. Hon som sjunger Release me. Den är ju så bra.

Åh underbara allsång på skansen.

Efter det kommer programmet. Alltså DET programmet.

Åh vad jag älskar det.

60453-70

Barnaby ska ut och leta mördare. 
 
MORDEN I MIDSOMER!

Det är ett helt fantastiskt program. Vi brukar gissa mördare.

Såhär brukade ja alltid säga till pappa: Detta programmet är fantastiskt. Man fattar verkligen ingenting under hela tiden och under de sista fem minuterna fattar man allting.

Jag ska titta med patte och emmy..vi gissar mördare..hehe...ska se vem som vinner sommarens kamp.

Alla buttra människor där ute ska få en bild att titta på här. Okej ja tycker lite synd om er som har semester men snart kommer den nog. Den där efterlängtade saken :

60453-72

Ha nu en mysig kväll och titta på de underbara programmen!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja solen ska jäklar i det fram igen när jag har min första semestervecka NÅNSIN! haha...här ska det ätas melon och glass och kollas på både allsång och sen nån film eller gilmore girls, jag röstas för gilmore men men:) Får ju anpassa mig till turturduvorna med;) Ha en underbart mysig kväll hjärtat!

2007-07-03 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback