lista

Plats: hos jennie
Tillstånd: är trött och lite huvudvärk..hmm undrar varför
Ifickorna:  har inga på jennies tröja
Vad händer ikväll: ska mysa med min familj som är här
Vad åt du senast: chips hehe..söta josse kom med dom
Vem ringde du senast: taxi igår
Vem mailade du senast?: en från volleybollen
Roligast förra veckan: mitt jobb
Favoritläsk: fanta
Favoritmynt: de som är värda mest
Favoritskådespelare:
Favorithund: MIN
Favoritjuice: apelsin
Dålig Kändis:
Bästa grannen: den som bjuder mig på massa saker hehe
Sämsta grannen: den som klagar o klagar
Bästa Robinson-karaktär genom tiderna: alexandra
Bästa ingrediensen i en god gryta: falukorv,creme fraiche o chilisås
Frisyren: långt blond
Hur mår du nu? ja du...
Vad vill du ha för hårfärg?: blondare eller brunt
Vad tycker du om att äta?: lax
Vem ska du gifta dig med?: min pappa haha
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna?: ehh nää
Idrottar du?: japp fast inte på sommaren
Tycker du om att ligga på stranden och sola? ja det är ju underbart
Är du med i nåt crew?: eh nä inte vad ja vet
Vad har du ätit idag: chips haha
Vad har du på dig idag: leggings och jennies långa vita tröja
Har du växt något det här året: haha ja hopaps inte
Har du gått upp/ner i vikt dethär året: men hallå..skit i det du
Vilket år har varit ditt bästa: oj alla år har ju både varit bra och dåliga
Vad ser du fram emot:  hitta någon fin
Vad har du ångest inför: hahah ja det är väl en deö
Hur långt hår har du: ganska väldigt långt
Är du nöjd med det: jajamensan
Går du i skolan så mycket som du ska: ja det tycker ja
Vad har du för betyg i svenska:  eehh är för gammal för det..är ju nästan lärare
Och engelska: ja det är väl inte min starka sida
Och matte: haha fråga dom som känner mig
Vilket är ditt sämsta ämne: mamma skulle nog säga geografi men ja säger nog tyska
Har du en bra klass: ja det kommer bli det nu tror ja allt
Vad ligger på ditt databord just nu: här finns inte direkt nåt databord
Varför blev du arg senast du var det: För att vissa människor har så konstig logik
Hur ofta städar du: igår..räcker inte det
Hur ser stolen som du sitter på ut: svart och svart och svart
Hur luktar du nu: chips och hmm kanske lite vin hehe
Vad ska du göra i helgen: umgås med familjen tihi
Är du romantisk: nej inte så värst
Vilket tvprogram såg du på senast: saltkråkan
Får du/din familj hög telefonräkning: telefon är en passion
När dansade du senast: igår tihi
Drömålder:  23
Ditt bästa internettips: nattstad
Senast köpta pryl: korv på larmtorget...fast fick den gratis så ja vet inte om det räknas
Kär just nu:  jag hoppas inte
Keps eller mössa:  keps
Kängor eller pumps: Pumps
Pannkakor eller plättar: mums vad gott...det är ju same shit...
Vad ska du göra nu: vänta på att det händer nåt tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback