stanna kvar..


I onsdags kom sthlmskillarna.

Idag åkte de.

Tiden mellan det var fantastisk.

Varför tar tiden slut. Varför kan den inte stanna. Vet precis var ja skulle stanna den. Var jag skulle vara och alla ni andra.

Ögonblicken man aldrig får tillbaka.

Jag trivs så bra med dom. Allt försvinner och det är bara dom. Det är så underbart och jag mår så bra.

Dessa omtänksamma fantastiska killar.

Det finaste jag har sett har jag precis sett. Önskar det hade varit mer positivt.

Nu känns det så tomt. Måste kliva ur den lilla bubblan och det känns hemskt. Jag vill inte. Varför ska jag behöva lämna något som får mig att må så bra.


Tack för att ni finns iallafall. Hoppas vi ses igen snart. Vet ju att det lär dröja...stoooor suck.


Lägger ut en bild som speglar vistelsen bra.

60453-77



And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now


And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
and sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand

When everything's made to be broken
I just want you to know who I am




Kommentarer
Postat av: johanssonisabell.blogg.se

HEJ JAG HETER ELLEN, (Y)

2007-08-06 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback