varför så trött?

Jag förstår inte varför jag är så trött.. jag har varit ledig ganska mycket nu och ändå är jag trött. Trött och tjurig. Tycker jag borde vara på strålande humör. men nej det finns inget..har liksom inget att se fram mot eller ja vet inte...somamren för mig är aldrig någon glad tid..man bara jobbar och ahr lite pengar. Är man i skolan träffar man massa människor jämt..får piffa till sig och så...nu ska man gå i samma jobbarkläder jämt och bara va.
Usch jag är less. Älskar ju dock mitt jobb men varför är jag så trött.

Kan inte solen komma snart och jag vinna på lotto. Då kanske humöret blir på topp.

Idag har jag iallafall badat. Det var inte varm men jag hoppade glatt i men var ungefär lika snabbt uppe igen.
Vi var på öland och det blåste något enormt. Det avr dock mysigt ändå.

Min familj har varit här i flera dagar nu och det har varit jättemysigt. Älsklingen har ju varit med och hon gör mig alltid glad.

Har varit hos emmy o patte ikväll och myst massa..project runway är ett nytt favoritprogram.

Kan det bli varmt snart eller.

Nej nu ska ja lägga mig i sängen och kolla vänner och sen sova ut imon..

imorgon åker jennie hem..ja det blir tomt...


Kommentarer
Postat av: jenniee

åhh sötnos!! kommer sakna dig sååå ;) men vi ses på måndag eller tisdag hoppas ;) och imorgon hoppas jaaaag!!! love you!! <3

2007-07-12 @ 01:13:47
Postat av: emmis

Snuttegull! hösten kommer bli kalas! Me massa partaj! Å ja letar lya för fullt ska du veta! heeeheee! Saknar dig enormt Hildur meine Vildur! Du kanske e trött pga att du inte fått nån Karlskrona-luft än??!! =) Du & Jennie & Ja! hiihii! hade vart skojigt! Du e bäst! pussa

2007-07-12 @ 07:18:04
Postat av: dumbo

älskar dig!!

2007-07-12 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback