dolly

Välkommen till vår "familj" Dolly!

60453-67

Detta är min mormor och morfars nya hund. Vi avr och hälsade på hennes idag.
Hon är sockersöt och så len.
Blir så sugen på att köpa hund hehe, men jag har ju älsklingen.

Sedan åkte vi och köpte lite mat.

Skulle sedan träffa emmy o maja men då hade maja åkt. Sedan skulle ja spela minigolf med emmy o dem men det blev inte heller av.
Då bestämde sog fredrik,ellen, wilma och jag för att vi skulle spela istället.
Oket förlåt alla minigolf älskare men det är en sport för klenisar.
Jag är alldeles för stark alltså. Den där jäkla bollen flög ju bara ur banan. Nej det är för svaga människor alltså.
Kom trots allt två men bollen flög ut på de mest konstiga sätt när ja inte ens tog i.
Ja nu blir det inte minigolf på länge iallafall. Mitt humör klarar inte det riktigt.

Nu ska jag göra absolut ingenting. Har verkligen inget att göra.
Jo borde städa men är inte på humör.
Ska bara ha tråkigt tråkigt. Suck.

Ska bli kul när hanna kommer hem så ja o hon o johanna kan hitta på massa med.

Nej inget kommer bli som vanligt igen...

Kommentarer
Postat av: jennie

åhhhh gud vilken skönhet!! sååååå söt!!! den vill jag mysa med ;) älskar dig vännen.. puss

2007-06-25 @ 09:30:57
Postat av: mamsen

Varför ser man inte andra kommentarer längre?

2007-06-25 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback