dra täcket över huvudet..

Idag vaknade man lite trött men ändå okej...då tittar man ut och regnet öööööööser ner.
Då vill man bara dra täcket över huvudet och sova igen. Tänk att få ligga i sängen hela dagen och bara mysa.
Nej istället ska man jobba nio timmar. Visst det är kul att jobba men hur ska jag ta mig till jobbet utan att bli dyngsur.
Har dock regnkläder men de måste jag hämta från min förra praktik för de krånglade till det där.
Idag blir det helt enkelt att cykla med umbrella (eller vad säger du rihanna..kanske umbErella).

60453-69


Igår var det jobb hela dagen. Sedan hälsade jag på hos söta sheron. Så underbart mysigt. Vi pratade om allt..verkligen allt. Så skönt med någon som förstår så mycket. Vi tittade på girls just wanne have fun. Sheron var dock en aning ofokuserad haha.
Sedan blev det lite hj-äventyr haha. Ovanligt. En runda på stan för att kolla läget. Mycket mysigt. Fast vissa människor slutar ju aldrig att göra en besviken.
Jag lekte även vakt ett tag hehe. Tyckte jag gjorde det ganska bra. Har fått en inblick i det jobbet lite. Nästa gång jag går ut blir det polo,jeans och nykter hehe.

Nu tycker jag allt det har lättat lite. Hoppas verkligen det.

Ikväll ska jag nog hälsa på hanna och johanna. Hoppas det iallafall. Har inte träffat hanna på sååå länge.

Nej nu ska jag sminka färdigt mig och fila naglarna. Lät dock väldigt utseendefixerad, men man måste ju vara fin på jobbet.
Står ju snygga telenorsnubbar där haha. Eller vad säger du jennie ;)

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahaha du skojar? det är väl inte samma som sist hoppas jag? men ja, de flesta försäljarna är ju rätt heta så jag förstår om du gör dig snygg till jobbet ;) tihi.. nu ska jag typ sova.. är helt slut och min fot bara svullnar mer typ :S uscha.. puss puss darling, love you!

2007-06-30 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback