samma skit

ni är precis likdana hela bunten..tänker bara med en sak.

Är så trött på att bli besviken på er.

Kvällen igår var sjukt kul..ja o emmy skakade rumpa hela kvällen och jennie...eeh med..hahah...

Emmy var så fantastiskt vacker i sitt gula linne.

Lappleken var också väldigt rolig. Hm jag och Emmy vann hela tiden. Kan det bero på att vi typ behöver säga en bokstav sen vet vi..där är det samarbete på hög nivå.

Lilla jennie stukade eller vrickade foten...alltså dessa himla kullersten...blir så trött på det. Hoppas att det löser sig med foten bara..

Ibland undrar man hur du tänker..kommer hit och tittar på mig konstant och sen kramar mig...ska du göra mig mer förvirrad...vad vill du vad gör du och va?

fråga inte..


Nu ska jag åka och jobba..tjohoo..

Kommentarer
Postat av: jennie

haha jag dansade väl också... nu är du lite elak tycker jag ;) nu ska jag till jobbet, med en trasig fot, kommer ju gå jättebra.. inte.. jaja.. älskar dig.. tack för igår.. puss

Postat av: e.

Åh det var verkligen en kanonkväll igår, förutom vissa som bara tänker med...ja... Men du är värd den bästa, så nöj dig inte förrän han står där framför dig! =) Ikväll ska du få kvällis när du kommer...hihi, det kommer bli sjukt gott! Hehe, du skulle bara veta! Nu kollar jag på "Girls just want to have fun" riktig tjejfilm, passar en ledig dag som den här! Ses sen! Pussiluring

2007-06-28 @ 16:34:57
URL: http://mems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback