Student

60453-56

Grattis Magnus till studenten.

Även ett stort grattis till Ida som tog studenten när jag var borta.
Glad at hon gjorde som jag och gick längst fram på balen.
Så tråkigt att inte se dig gumman.

Tråkigt att jag missar alla som tar studenten. Kan ju inte vara med på manges heller.
Bra att Jennie är där och kan gratta från mig.

Idag har jag solat lite till. Måste hålla mig brun nu. Det jobbiga är att jag börjat fjälla. Det är ganska mycket med.
Är man ljus som jag så får man vara glad för det lilla brun man kan bli.

Varför hörde du av dig?

Kommentarer
Postat av: TIPS FRÅN MIG!

because she/he need you. and take the first step, she/he need that. you can change she's/he's life, do it. do it for she/he, you can be the best, iknow. do it girl, do it, she/he like you, i promis. good luk :)
that can only get better. IPROMIS YOU THAT! :)

2007-06-12 @ 21:46:25
Postat av: Hilda

vem är du som kommenterat?

2007-06-14 @ 14:47:50
Postat av: svampinfektion.se

svampinfektion, det är jag.

2007-06-17 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback