GI

Idag har det börjat. Hildas nyttiga liv. Nu är det GI som gäller.
Har ätit det hela dagen och jag är riktigt mätt och belåten.

Var och handlade med emmy och det var tur det. Hade ungefär tusen frågor. Blippade idag med. Nu börjar ja få kläm på det, men i början gick det ju inte alls...kunde inget haha. Tur emmy att du var med. Tack.
Så nu är frysen full och kylen. Känns underbart. Ska prova massa nya maträtter med så det ska bli mycket spännande.

Frukost: Yogurt med linfrön och solroskärnor.
Lunch: En stor grillkorv (lite torftigt, men ja hade inte handlat o ja blev faktiskt proppmätt.)
Middag: En dipptallrik. Ost,gurka,tomat,morötter,två dippar,chickenfingers (smarrigt)
Mellanmål under dagen har varit rostade jordnötter.

60453-41

Har varit på strålande humör från klockan tolv ungefär, innan dess var ja sjukt frustrerad o höll på att spricka, men det löste sig o humöret är på topp.

Haha har inte så mycket vettigt att skriva. Det ja vill skriva kan ja inte skriva om haha. Nej men imon är det iallafall kursintroduktion. Multikulti here we come.

Ska bli riktigt roligt och intressant att arbeta med det här. mycket lektioner bara :(

Imorgon är sista natten med min älskade dumbo. Kommer sakna henne helt sjukt mycket. Har lärt känna dig sjukt bra och har sett både glada dagar..och hmmm...mindre glada. You will always be my angel.

Denna veckan är det ganska mycket hela tiden, men det är ju ganska roligt. Har styrelsemöte på torsdag. Glömde verkligen förra. Lite pinsamt men ja var ju sjuk.

Kommer inte på nåt mer roligt att blogga om. Kanske imorgon då GI-livet fortsätter.

Skönast idag var att jennie trodde att man kunde jobba som tidningsklippare haha. Du är ju blond alltså..hehe.

Nej nu ska jag sova. Mysigt att gå o lägga sig nu när man mår bra och kroppen är trött för att man har gjort saker på dagen och inte för att man är sjuk.

Insåg nu att torsdagen kommer bli sjukt hektisk. Får nog ta bort nåt om jag ska orkar. För jag lyssnar på min mor och ja vet om att hon har rätt i att ja fortfarande är känslig för nya infektioner och för att få tillbaka det. Jobbigt bara att alla är sjuka överallt.




Kommentarer
Postat av: blondie 2 (brunetten)

åhhh min älskling! vad glad jag blir!! kommer sakna dig något så sjukt mycket och ja, vi känner varandra verkligen från topp till tå nu efter att bott tillsammans i 2 månader, 2 underbara månader!! med många skratt, mycket flum, dans och allt annat sjukt vi gått igenom tillsammans! men du vet att min dörr på skräddaretorpsvägen 14 alltid är öppen för dig, när på dygnet du vill och jag blir mer än glad om du kommer, det vet du!! älskar dig min blonda lilla underbara prinsessa!! pussssss

Postat av: jag igen!! =)

fan bejbi, glömde ju GI.. nu har vi hållt oss i två dagar.. shit det börjar gå riktigt över förväntan!! älskar dig. puss

2007-03-27 @ 15:36:37
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback