lite bättre

Idag var det redovisning som gällde. Tur att josse hade den igår så jag kunde förbereda mig mentalt.
Min och Jennies redovisning blev jättebra eller hmm själva det vi sa var väl ungefär så tråkigt som vi trodde det skulle vara. Vi flummade ut igår när vi märkte hur tråkig redovisningen var. Vi tog lite flummiga bilder och la in och genast blev den bra haha.

Idag mår jag faktiskt lite bättre. Helt otroligt, äntligen känns det som det börjar släppa lite. Min pigghet börjar komma tillbaka. Så skönt.

Igår så var Emmy dunderdunderdundersöt. Det kanckade på dörren och efter mycket om och men så öppnade jag. då hade hon köpt tulpaner och kuckelimuck medicin till mig. Hur gulligt är inte det. Jag blev helt rörd. Att man har vänner som bryr sig så mycket. Tack Emmy. Så glad jag har dig.

Jag är glad att jag har alla min vänner. Vad skulle jag göra utan er. Att ha vänner som tycker synd om mig när jag är sjuk är guld värt. då jag är som mest ynklig.

Åh vad jag är på bra humör. Allt känns toppen. Det blir gbg i helgen till min älskade bror som fyller år.

Stackars lilla josse är ju själv i helgen. Tur att hon har sina underbara vänner tanya och Jenny.
Vi borde hitta på mer saker tillsammans

Saker kommer upp om dig hela tiden. Att en människa kunde vara så hemsk och falsk har jag svårt att förstå. Tycker synd om människorna du lurar varje dag med att vara trevlig. Om du någonsin läser detta så känner du igen det. Usch säger ja bara för dig. Usch! Tråkigt att du har gjort att man börjar tvivla på människor.

Tur att det finns fina människor kvar i min närhet som jag litar på och som jag vet inte kommer ljuga för mig. Ni är fantastiska.

Åh jag vill träna, smasha lite bollar och serva lite...mmm..får drömma om det istället...

Det finns en kille jag skulle vilja ta i kragen och berätta att han sårar dig. Att kärleken inte borde vara så komplicerad. Kärleken borde övervinna allt. Så varför gör den inte det?
Har jag levt i en sagovärld tills nu? Helt plötsligt så öppnas världen framför mig och den är full av lögner,svek och hat. Sen finns kärleken där. Den kärleken som inte är så stark som jag trodde den var. Kärleken som inte är tillräckligt stark utan man är bekväm istället. Vad är det som händer? Jag vill inte vara i denna värld. Jag vill vara i den trygga världen där kärleken härskade och ingen ljög och folk var vänner. Vad hände?

image32


Kommentarer
Postat av: Anonym

Höhöö... löjligt cool bild asså! Hihi, ni e så söta! erkänn ni höll på o fixa till er som fan innan ni tog bilden. Hihi, så roligt! OOh! Vad var det jag sa, kuckelimuck-medicinen hjälpte!!! Den funkar alltit mot allting!! Så är det! Vi ses ikväll baby, då är det smoothie o TopModel!!Tjoho! Pusselipuss

Postat av: * Fager *


Så länge folk uppmärksammar och ägnar dyrbar tid åt folk som sviker och beter sig som grisar så kommer det alltid att finns kvar...

Det gäller att finna guldkornen som inte gör det, men det är jävligt svårt haha.

Kram på dig å kul att du äntligen blivit lite bättre.

2007-03-07 @ 17:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback