trött på hostan

Nu är jag riktigt trött på hostan.

Denna gången trodde jag faktiskt att antibiotikan skulle hjälpa, men det har den verkligen inte gjort.
Imorgon blir det att stiga upp tidigt och ringa läkaren. Så här kan jag inte ha det.

Jag vill inte gå på morfin varje dag och att dagen ska sluta med huvudvärk. Suck

I helgen har jag varit i Göteborg. Har firat Hannes. Grattis Grattis.

Alla har suttit och druckit vin medan jag snällt fick dricka vatten. Skitkul

Jag hoppas vi kan åka hem snart för just nu längtar jag till min lägenhet där jag kan gå och lägga mig och försöka sova bort all hosta. Påfrestande på humöret?ja verkligen. Är aldrig så sur som jag är nu.
Men jag blir frustrerad.
Frustrerad på att hostan aldrig försvinner
Frustrerad över att jag alltid får denna typ av hosta
Frustrerad över att det inte finns starkare hostmediciner
Frustrerad över att jag inte kan tränar
Frustrerad över att jag inte kan jobba
Frustrerad över att jag inte kan koncentrera mig på lektionerna
Frustrerad över att jag är frustrerad

Nu ska jag försöka umgås med familjen lite och anstränga mig för att vara på lite bra humör när jag egentligen vill skrika och dra ur hostan ur kroppen och skära sönder den.
Måste verka lugn utåt.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag lider med dig gumman:( Måste vara hemskt att den inte försvinner! Kul att du haft det bra i alla fall, om du kommer hen ikväll så slå mig en pling. Jag hungrar efter all mänsklig kontakt!:)
Love you fina Hilda!

2007-03-11 @ 12:15:51
Postat av: e.

Jag håller med föregående talare, alltså Josse! Hihi, tycker så synd om dej som alltid drabbas av den där jäkla hostan. Jag tror att jag snart måste komma med en ny dos kuckelimuckmedicin! Annars får vi aldrig bukt på hostan! Sen vill jag oxå säga att RÄTT LÅT VANN! Hihi! Vi hörs när du kommit till stan igen, Puss älsklingen!

Postat av: jennie

men lilla gumman då..:S är den fortfarande inte bättre.. lilla stackare.. det blir litervis med honungsvatten och kilovis med godis nu i veckan då ;) jag ska se till att den där jävla hostan försvinner snart.. tihi.. älskar dig gumman.. pusspuss

2007-03-11 @ 13:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback