Dagens

idag har jag varit på praktik som vanligt men det var lite annorlunda idag. Alla barnen var ledig och det var utvärderingsdag. Jag gick bara till tolv. Det var helt okej. Lite segt ett tag men då fick jag gå och skriva på min uppgift så det var bra. Är helt klar nu över vad jag ska göra så det känns skönt. Vet vilka barn och så med. Så det känns skönt..trivs faktiskt kanon där nu. Underbar människor där att jobba med.

Efter praktiken gick jag till mormor och morfar och blev bjuden på lunch. Mycket gott. Jag var jättehungrig..har dock ingen aning om varför. De var så gulliga så och det var så trevligt. Fick även skjuts hit. Så tack så mycket.

Ikväll blir det träning av mina små. Det ska bli jättekul..en kille ska komma som inte varit där på länge så det blir kanon.
Sedan är det TOPMODEL FINAAAAAAAAAAAAAAL. jag och emmy ska tokmysa och heja på våra favoriter...hoppas verkligen inte melrose vinner. Det gör hon säkert bara därför.

Jennie mår helt okej nu och jag är pigg som en nötkärna. Så skönt. Börjar tro att jag för en gång i hela mitt liv har fått ett immunförsvar haha. Tvättar dock händerna hundra gånger om dagen och är ju ute väldigt väldigt väldigt mycket så det bidrar säkert...hehe.

Nu väntar jag på jennie...behöver ju min cykel. Ska dock ringa en del samtal nu..har massa att pyssla med tihi.

igår fick jag och jennie ett ryck och bakade...sjukt kul. Sedan bjöd jag både lärararna och mormor och morfar tihi...mycket trevligt.

Puss på er...njut av solen

du försvinner inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback