helgens

Helgens födelsedagsbarn: Jennie!!! grattis älskling
Helgens roligaste: att få träffa ronja(jennies kompis från sundsvall) Helt underbar tjej. Hade så kul ihop!
Helgens vurpa: Jennies på vägen som ja inte ens såg men sjukt pinsamt måste det varit o jennies min när hon kom hem var obetalbar, bara du lyckas
Helgens besvikelse: ¨Ja det är väl gamla vanliga typ
Helgens dummaste: miss psycobitch
Helgens vackraste: jag i mitt ängla/nattlinne, så himla fint haha
Helgens alko: hmm vissa här i lördags, kul med nya människor men man kanske ska ge ett bättre första intryck haha
Helgens godaste: allt, glassen var riktigt god och ja inte att glömma....sås,köttbullar och lite potatis
Helgens tråkigaste: att ronja åkte sjuttontusen mil hem igen
Helgens jobbigaste: att försöka stå mot..
Helgens låt: dunka mig gul och blå
Helgens längtan: att torka bort alla tårar från alla utekvällar
Helgens mysigaste: vill säga lördagen men haha var nog lite för trött haha
Söndagens citat 1: ja läs jennies blogg angående det...min blonda lilla vän är bara för söt
Helgens sms: de på lördagen..tungt..
Helgens minne: hela helgen, men söndagen var sjukt kul..särskilt den förvirrade mannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback