trött

helgen var bra..vissa människor gör mig bara såå besvikna.
Orkar inte.

Ni som kommenterar bloggen..skriv gärna namn så ja kan besvara era frågor...

stod igår vid birgittakyrkan och tittade på den. Mindes tiden då allt var så bra. Jag var så glad och lycklig. Alla brydde sig mycket och det var sann omtanke från alla människor.
Alla litade på varandra och det fanns aldrig någon oro till något. Hade man problem så kunde man prata med alla..verkligen alla. Alla brydde sig och man fanns i deras tankar. 

Vad är det för värld vi lever i? Den är fylld av hat, svartsjuka, avundsjuka och ingen som helst tillit.
Alla har så mycket problem och jag orkar inte lyssna. Har nog av mina egna. Ledsen men så är det faktiskt.

Jag saknar min hund så fruktansvärt mycket. Vill se hennes ögon igen. Även om hon bara kan se mig genom ett. Vill ha henne i mitt knä och få hålla henne hårt. Vill kunna viska i henns öra hur mycket jag älskar henne.
Är så rädd att jag ska mista henne nån dag. Vet inte vad jag gör då.
Jag är så rädd att jag ska känna skuld. Skuld för att jag inte jämt varit hos henne. Skuld för att jag inte alltid var ute med henne. Skuld för att jag kanske blev arg på henne. Är rädd för att vara utan henne.


nej nu ska ja göra nåt annat..

Tack boys igår för skrattet...och tack vännen

tänk om alla bara kunde vara lyckliga och glada..vad mycket lättare allt skulle vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback