EM klara

Har ju glömt skriva att vi är klara för EM. 2-1 mot lettland igår. Så himla roligt.
Jag tyckte matchen var kanon. Hände mycket hela tiden.
Jag tyckte det avr skönt att vi vann så att vi itne tog oss vidare på att spanien vann. Detta ger mer respekt hehe.

Jag kollade med emmy o patrik och qvintus och vi myste med glögg och pepparkakor..dock hade patrik chips för att vi drack glögg hehe.

Skönt att det äntligen kan gå som man vill i en match. Bra SVerige.

image203

Nu känns bilden på rätt plats.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej å hå, hittade din blogg på "nybloggat", tänkte att jag skulle fråga hur man får menyn, med alla kategorier och inlägg osc centrerad? Har försökt, men får inte till de? Tack på förhand, ha de bra!

Postat av: Tobias

Svar: haha jo den är mysig faktiskt :D

2007-11-22 @ 14:29:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback