Godmorgon

Ja godmorgon allesammans!
Idag är det lördag. Jag är lika morgontrött som vanligt.
Tänk om man skulle få vaknar pigg någon dag, men nej ja vill somna om och somna om och bara mysa under det varma täcker.
Jag förstår inte att man kan veta hur skönt det är att sova eftersom man sover ju ändå.

Nu ska jag snart åka och jobba. Jag som är lite förvirrad trodde jag började tio i åtta men det gjorde jag ju inte alls. Kvart över nio började jag. Så himla skönt så jag fick sova lite extra.

Festen igår var sådär alltså. Det var en sån där fest man behöver gå ut stenhårt ör att ha kul och det gjorde ju verkligen inte ja. Så jag och cilla åkte hem. Jag mötte sedan upp en glad emmy så vi gick och tog en drink istället.
Jättemys. Sedan blev det kycklingsallad.

När jag sedan var hemma och skulle tvätta bort sminket höll det på att gå illa. Jag tog fel flaska. Skulle ta bort mascaran och  ja det blev fel flaksa..lista ut själva..och aj vad det sved..sköljde jättemcket och sedan var det lugnt.

Natten var ju för övrigt lite kaotiskt men allt verkade ju lösa sig.

Idag ska jag jobba, sedan hjälpa till att dömma herrarnas match. Det är div 1 och serieledarna de möter och "vårt" lag är ju med grymma så det kan nog bli himla kul.

Sedan ska jag nog försöka hinna simma lite.

Sednare idag är det fest och där stannar ja nog längre än till tio som igår haha.

Kommentarer
Postat av: jennie

jadå det löste sig :P fick ett gulligt sms sen också! tihi, är glad idag.. men jag är trött, riktigt trött...puss hjärtat och tack för att du finns

Postat av: SoffiZ

Inte bra att ta fel medel in i ögonen!! Jag kände hur det började rinna i mina ögon när jag läste det där!! Ha en bra dag!

2007-11-25 @ 06:49:51
URL: http://soffiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback