idol ikväll

Ikväll är det idol med discotema. Blir säkert glaet kul som vanligt. Riktigt längtar.

Här nedan är låtlistan. Som vanligt känner jag inte igen många låtar på listan men sedan när de sjunger dem kan jag nästan alla.

Här är låtarna:

Christoffer Hiding: Earth, wind and fire "Boogie Wonderland"
Amanda Jenssen: The Traamps "Disco inferno"
Andreas Sjöberg: Diana Ross "Upside down"
Mattias Andréasson: Melba Moore "This is it"
Daniel Karlsson: Tina Charles "I love to love"
Marie Picasso: Chaka Kahn "Ain't nobody"

Idag vet jag inte riktigt vem som kommer åka ut. Jag hejar nu mera på amanda och daniel. Sedan får vi se hur det blir. Tycker ju om christoffer med men han väljer så fel låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback