idol ikväll

Idag är det idol. Tjoho. Något jag längtar efter varje vecka. Tyvärr så tycker jag det har blivit så dumt i år. Massa har åkt ut som inte borde. Jag saknar Evelina. Hon var min stora favorit. Jag förstår inte varför hon åkte ut.  Jag vet att jag kanske inte kan vara arg på svenska folket eftersom jag själv inte röstar men jag är allt lite arg ändå. Tycker synd om juryn med. De försöker allt vad de kan att behålla vissa men kan ignet göra. Jag tycker juryn ska ha hälften av rösterna. Är inte mer än rätt. Det är ju dom som kan det här med sång och liknande.

Idag handlar idol om kärlek. Ska bli välidgt spännande att se hur de lyckas. Tycker låtarna verkar vara sådär. Jag hejar iallafall på Daniel.  Både i juryn och han som sjunger ;)


image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback