vinst

Så var man hemma igen efter en lång dag.
Vi spelade tre matcher och vanna alla. Vi förlorade inte ett sett.

Allt gick kalas och vi spelade strålande.

Coachade min lillebrorsa första matchen och det var jätteroligt. Dock förlorade de men jag kan garantera att det inte var mitt fel ;)

Jag spelade jättebra första och andra matchen men i tredje skulle jag hoppa och smasha och bollen gick ut och ut och ut.
Fick en liten mental kollaps. Men efter att ha satt en bra smash var självförtroendet tillbaka.

Nu är jag helt slut och är sugen på glögg haha..snart beroende alltså.

image206

Kommentarer
Postat av: Cassie

svar: vsg :) va duktiga ni va! Grattis
Fasen va söt hund haha.
ja min lilla häst är fin

Postat av: Miccis

HAHA! grattis till attd et gick så bra! :D
fågeln är min mammas och den e lite speciellmen ack så härlig hon är =)
skulle faktiskt saknat henne då hon varit mammas sen hon var ett litet flickebarn =P

2007-11-18 @ 21:11:09
URL: http://hebyflickan.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

gött e de!! =) grattis!

2007-11-18 @ 22:59:41
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback