julkänslor

ja jag har julkänslor i oktober.

Just nu kan jag inte sluta tänka på julen. Allt mys och pyssel.

Det är så härligt att få vara barn på nytt.

Sitter nu och lyssnar på julsånger. Kan inte bli bättre.  Har suttit och tittat på massa julgranar. De är ju så vackra.

När jag var liten kunde jag gå upp jättetidigt på morgonen och tända julgransljusen och bara sitta och titta på julgranen. Bara se hur allt julpynt hängde där och log mot mig. Se hur man kunde spegla sig i de fina röda kulorna och vi hade även en blå. Ja undrar om vi hade fler från början och att de gick sönder eller hur det ligger till egentligen.


60453-98


Idag har jag städat o pysslat. Måste ju vara födelsedagsfint här imon tihi.

Har pratat med en trevlig person idag med..eller hmm ja har pratat med ganska många trevliga personer idag.
Men kul att höra en speciell röst...tihi..

Nu blir det sängen för min del och sedan vakna upp ett helt år äldre tihi.

För imon blir jag 22!!

puss på er

Kommentarer
Postat av: emmy

Wiiiieeeee... GRAAATTIISS! Jag har faktiskt sjungit för dej idag, fast det var bara Q som hörde, o tur var väl det! o vet du!! Jag hade oxå julkänslor nyss, när jag gick upp innan och det var mörkt ute så kändes det som dan före dan typ! Ååh vad jag längtar till jul! Nu ska jag släpa mig till skolan! Ses sen gumman! Puss puss

2007-10-12 @ 07:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback