nåt så litet

Ja vill rita eller måla eller spy sa min kära vän idag. Tycker på nåt sätt att det var fint sagt. Haha. Ja är nog konstíg.

Men att kunna uttrycka sina känslor på ett sådant bra sätt är inte lätt.

Idag har det varit plugg på bibblan med jennie. Ja kände äntligen att ja greppade uppgiften men hur tiden ska räcka till vet ja dock fortfarande inte. Vi hade iallafall väldigt roligt och skrattade tillsammans.

Vi träffade cilla som vi med glädje lät störa oss haha. Mycket flum och roligt.

Sedan blev det promenad med Q. Lite gungande på lekplatsen. Q hittade en bandyboll o han får mig att le. Hundar är bara sig själva o bryr sig inte om nåt annat. Att se att han är glad gör mig glad. Det är guld värt.

Sedan blev det fika med jennie o lisa..mycket mysigt. Fick mig lite stränga råd om hur ja skulle göra haha.

Sedan åkte vi hem till lisa en kortis,

På kvällen åkte jag till emmy o QP. Där fick jag mat som var kanongod. Det ska jag absolut laga någon gång. Tror faktiskt att jag skulle klara av det. Sedanblev det toppis och fråga olle. Två mycket bra program. Jag blev sugen på yoga o ska tvinga med Emmy. Vi måste ju prova.
Underbara söta emmy gav mig en ögonskugga som ja längtat så mycket efter. Det var dock inte bara en utan fyra som kommer bli helt perfekt perfekta. Tack så himla mycket du underbara vän.

Sedan blev det cykelfärd hem. Mössa o vantar på. (tänk det du mamma)

Pratade med farmor på kvällen med. Hon är ju så söt. Hon ska kanske komma upp i vår o bara hälsa på mig. Vore ju hur mysigt som helst. Då kan vi gå promenade vid havet o bara prata massa.

Ringde sedan malin. Att man ska behöva ge vissa en spark där bak alltså haha..menar inte malin.

Kom hem och satte mig vid daorn. Tiden rann iväg o det började bli mer o mer jobbigt. Sedan pep mobilen till. ´tänk att man kan bli så glad över ett sms. Tihi.

60453-96

Right here, right now
Nothing is impossible
Right here, right now
I'm running on a miracle




Vill nu berätta om en tjej som ja inte skrivit så mycket om innan. Hon är helt ny i mitt liv.

Hon heter lisa.

Jag träffade henne under nollningen och från första dagen så visste jag att hon kommer passa in med oss.

Nu har det gått ett tag och ja tycker så otroligt mycket om denna tjej.

Hon är helt fantastiskt. Varje dag ger hon så mycket av sig själv.

Hon lyssnar med stort intresse och finns alltid där som stöd. Kramig och himla söt är hon också.

Att flytta till en helt ny stad helt själv är inte lätt och ja vet precis hur det känns.

Jag känner mig hedrad att ja får ha dig som vän. Älskar dig vännen min.


image97

En dag som denna har jag kommit på hur tacksam jag är över alla mina vänner och hur mycket de betyder. Tack för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback