vart har fasanen tagit vägen?

Ja fredagen var kanon. På alla sätt. Dock tråkigt att se lilla söta emma sjuk.

Jag skulle hämta malin från tåget igår och cyklade ganska snabbt för att jag var sen, vilket inte är ovanligt. Till vänset om mig skymtar jag något...tänker att det bara är nån fågel. Helt plötsligt springer den stora fågeln mitt framför cykeln och det visar sig vara en fasan!! En fasan!! När såg man dom sist? jag har iallafall inte sett några på flera år. Hos farmor såg vi jämt massor när vi var små men nu var det längesen!

På kvällen var det födeledagsfest hos mig. Mycket mysigt och massa människor jag tycker om. Så roligt med att malin kom hit från Lund. Är det någon som rockar på dansgolven så är det hon.

Kommer mer om den festen vid ett annat inlägg.

Imon är det match...tjohoo. känns så underbart kul.

Tror vi ska spela 4 matcher..pust och stön.

Men värnamo kommer.
Och det bästa av allt. Sara och kristos kommer, Ska bli helt fantastiskt roligt att träffa dom. Lyckan är total.

Sov nu så gott

själv ska jag läsa lite kirre först. Det kommer absolut komma massor om denna bok. Sååå hemsk. Ni borde alla läsa den.

60453-95

Kommentarer
Postat av: emmy

haha, så jävla klockren bild! det är ju värsta grejen att det finns fasaner i centrala kalmar!! Hoppas matchen går bra... Kick ass! Vi hörs ikväll, nu ska jag iväg o jobba! Uss uss ;-)

2007-10-07 @ 11:05:49
Postat av: Frida

I Ödåkra, där jag kommer ifrån ;) där ser man fasaner hela tiden, men de stämmer nog att de var ett tag sen, kan dock bero på att jag flyttat till Kalmar :P

Postat av: Anonym

Du e underbar älsk!

2007-10-08 @ 19:33:42
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback