finsittning

vår kära nollning avslutades med finsittning.
Vi piffade oss hos lisa. Hade riktigt myspys. Vi var så otroligt fina. Se korten nedan.

Allt var verkligen kalas. Maten var jättegod. När ja skulle äta av förrätten hade de redan börjat plocka undan den. Jag hade ju så fullt upp att umgås med alla mysiga mäniskor som var där.

Vi hade jättekul. Särskilt jag och lisa och jennie haha. Som vanligt. Hördes nog mest iallafall.

Blev mellanfest hos lisa och sen karolinlokalen och sedan kåren.

Kunde dock inte dansa så mycket på grund av hostan.

Efterfesten var riktigt trevlig iallafall haha.






Igår tränade jag mina små för första gången efter sommaren. Det var tokroligt som vanligt. Flummigt men bra. Har värsta stora hallen. Jag och lisa blev barn på nytt när vi kom in där.

Sedan var det mys hos burn. Vi spelade poker och gissa vem som vann båda gångerna. Jo jag.Mycket mycket nöjd.

Hela dagen igår var helt fantastiskt bra. På kvällen var jag så glad att jag bara flummade hela tiden. skönt att kunna vara så bubbligt fnittrig.

Idag var det fotboll. Sverige åkte ur VM men jag och emmy gjorde vårt bästa i att heja på dom. Räckte dock inte men shit vad nervöst det var ändå. Varken jag eller emmy kunde sitta riktigt still. Den som var mest stilla var nog qvintus som var ovanligt gosig.

Sedan blev det idolmys på kvällen. Gänget kom hit och kollade. Mycket trevligt.

Fick en konstig känsla bara. Vet inte vad det var eller är. men men.

Kommentarer
Postat av: en tröstande axel..

älskar dig <3

Postat av: en tröstande axel..

älskar dig <3

2007-09-19 @ 17:40:16
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Stefan

Tack för inbjudan till bloggen, riktigt kul läsning ju! Och ja... det är vad man har i huvudet och inte på huvudet som spelar roll! Najs klänning förresten!
/S
Btw. Din logga är ganska... talande!

2007-09-19 @ 20:46:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback