nya vänner

Ja nollningen är i full gång. Börjar dock lida mot slutet. Synd är väl det fast det ska även bli skönt att få ta igen sig lite sen.

Igår var det instutionsbrännboll. Helt fantastiskt kul. KAROLIN (vi) vann tihi.

Jag och jennie o lisa var med första matchen men efter inte en kanske så strålande insats så gick vi över till att fjäska för domaren som ger minst lika mycket poäng om inte mer.

Det blev massage för dom, fixa stolar, korv och ja allt vi kunde komma på, men så vann vi med.

En stor heder till gino som var grym och tobbes snygga sälen. Så himla kul att ja och han kan göra det båda två. Första vännen som man kan göra sälen med på dansgolven. Emmy du måste verkligen se det.

Sedan bar det av till studentpuben. Vi hade helt sanslöst roligt där. Vi dansade så vi var helt slut och vi bestämde vad trubaduren skulle spela tihi. Så grymt bra låtar blev det och oj vad vi dansade med alla möjliga.

Det roligaste med nollningen är alla roliga nya människor. Känns som om vi blivit ett litet gäng nu med en del av de nya studenterna och det är skitkul. Cilla och ja ska också komma på nåt bättre än er giirlfriiiend hehe.

På fredag kommer maja och det ska bli så himla kul.

Nej nu ska jag piffa mig lite och sedan åka iväg och träffa lite folk hos lisa innan vi går till rostad.

Idag ska det dansas till mora träsk tihi. Min sista gång ja får se dom :(

Får smyga in nästa nollning med hehe.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha ni kommer aldrig komma på en bättre än girlfriend ;) hihi.. lisas och min är gryyyym.. puss min älsklings flicka!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback