enkät

nu har jag precis kommit hem från en dag av plugg. Vi hade först handledningsträff och fick positiv respons. Så jäkla skönt. Sedan så kopierade vi upp enkäterna. Som tur var fick vi låna bil av min moster och på så sätt undelättade det utdelningen jättemycket så ett stort tack!

Nu ska jag och qvintus ge oss ut på promenad och kanske ta en sväng på stan. Sedan ska jag sätta mig nere vid kåren typ och sola lite med jennie och gänget. Mycket trevligt...tar nog med mig lillegubben.

Bra dag har det iallafall varit hittills. Pelle och jag lunchade och det var så himla trevligt.

Nej ut i vackra vädret.

Sedan ska jag städa denna lägenhet. Vill ju att det ska vara fint när paret kommer hem bruna och fina imon tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback