Klinfys

nu har jag ringt runt en del.
Först ringde jag till sjukhuset men hon hade ingen aning om vart hon skulle koppla mig och inte jag heller haha,
Sedan fick jag ringa till min läkare och stå i kö men de berättade vart ja skulle ringa.
Klinfys hette det sa hon. Jag sa typ va fem gånger.
Sedan ringde jag till växeln på sjukhuset och bad att komma till klinfys. Jag höll tummarna för att hon skulle förstå för jag hade ingen aning vad som menades med det.
Fick iallafall veta att jag fått td den 16 juni. Himla dum dag men vad har jag för val liksom.

Så äntligen ska jag få köra min spirometri. Jag frågade också vad de gjorde och hur lång tid det tog så hon berättade precis hur det går till. Jag ska bara andas en massa haha och kanske blodprov..isch hoppas inte.

Sedan har jag ringt på ett jobb till och hon frågade massa frågor över telefon. Jättekul att få berätta alla idéer man har men svårt.

Hon hoppades iallafall att jag skulle söka så det ska jag. =)

Så nu har jag gjort massa på min lista jag har skrivit.
Ska nog ut och gå lite snart och kanske ta lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback