sista kvällen själv med qvintan

ja nu är det sista kvällen med qvintan som vi har själva, Har verkligen älskat det här med att ha hund. Någon som väntar på en när man kommer hem och någon som alltid lyssnar och förstår. Kanske låter konstigt i vissas öron men det är så det är.

Ikväll har jag dammat här och städat lite. Sedan har jag köpt rosor som står på bordet till dom. Hittade dock ingen toppenvas men den får duga.

Jag har haft lite dippmys med tända ljus och min favoritfilm notting hill. Jag tokälskar filmen alltså.

Nu sitter jag här med lägenheten släckt och endast två ljus som brinner och may it be på repeat.

Imorgon ska jag jobba. Ska passa små söta barn hoppas jag.

Sedan är det gatufest. Ska bli väldigt spännande att se hur det går till.

Qvintus har redan börjat snarka så det är väl en pik till mig att jag med borde sova.

Sov nu så gott.

Imorgon kommer patrik och sötemmy hem. Tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback