News of the day

Japp då var man här igen och bloggar.
Idag jobbade jag på som vanligt. Maten bestod av fisk och potatis,alldeles för mycket krydda. Hur ofta händer det liksom..brukar ju vara nada krydda.

Sedan blev det avfärd till linda med ewe,maria och sofia. Mycket trevligt och åt hur mycket som helst. Proppmätt.
Först våfflor,sen godis och sedan fruktsallad och glass. Mycket mätt, Går och pustar.

Har fått reda på tränare till värnamo. Sa mig ju dock inte så mycket,. De har ett möte på onsdag som ja inte kan gå på..typiskt.
På onsdag händer lite för mycket. Först lungröntgen,sen jobb,sen personalmöte och utgång med jobbet och sen ett volleymöte. Hallå sprid ut sakerna.

Nu blir det sömn.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Lisa

kom inte in i det där för bra. jag vill ha dig tillbaka i kalmar nunununu eller iaf tills jag kommer tillbaka, hur ska jag klara mig utan dig jag är inte redo att bli av med min fadder förstår du det. jag älskar dig och jag är så himla glad att du finns i mitt liv ibland när vi hinner med och inte är dåliga på att höra av oss men det gör ju inget tror jag inte för vi har varandra. pusspuss

Postat av: emma

det gick inge vidare för ditt nöbbele du... storförlust mot oss! :)



Lungröntgen?

2008-08-15 @ 19:37:00
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback