värnamo

ja nu är ja i värnamo. Min gamla hemstad. Det känns förvånansvärt bra.

Saker jag har upptäckte:
Att jag klarar mig utan tvprogram som börjar efter kl 22.00
Att jag är ganska pigg på morgonen om jag lägger mig tidigt
Att vissa läkare i värnamo är kanon
Att jag saknar mina vänner i Kalmar och släkt
Att det är otroligt vad roligt det var att träffa emmy
Att nöbbele är ett litet paradis på jorden
Att jag trivs i min nya lägenhet
Att inte ha TV i sovrummer ger mer effektiv sömn
Att Malin jämt borde vara i Värnamo
Att jag har mer att göra här än vad jag trodde

Ja det är iallafall lite av det ja har upptäckt.

Ja ska ta lite bilder på min lgh o visa med..men ja måste komma in lite mer i jobbet så att ja hinner med det.

Kommentarer
Postat av: Jennie

me miss you!!!

Postat av: emma

hihi, nöbbele ska vi till på torsdag, å spela match!

2008-08-12 @ 18:47:37
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback