God Jul

ja god jul på er alla där ute.
Imorgon är det julafton -så himla roligt. Kommer väl att gå lika fort som vanligt.
Igår satt jag och pratade med min kollega som kommer från polen om traditionen med kalle anka. Kan ju inte precis förklara varför vi gör så. men jag kommer garanterat fortsätta titta på det. Dock tycker jag ferdinand är sömnframkallande. Då brukar ja ta en powernap.

Imorgon blir det upp kvart i sju och sen är det full rulle. Hoppas på att kunna flumma med bröderna i bilen lite. Kameran är ju med hehe.

Farmor kommer iallafall vara med mig hela julafton och det känns skönt. kommer kännas lite tomt. Tänker ju på henne varje dag. I kameran har jag bilder på henne som jag brukar titta på och fälla en tår.

men imorgon hoppas jag det blir mycket skratt och flum.

Hoppas ni nu alla får en underbar jul och vem vet..prognosen säger ju vit jul, kan det vara sant? härligt vore det.

Var nu snäll så tomten kommer.



Tycker denna bilden är så fin. Så gjorde jag när jag var liten. Kunde gå upp tidigt på morgonen och titta på granen och bara njuta. Så vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback