julgodis

Japp nu var det dags. Jag har alltid bakat julgodis med familjen varje år och även så detta år, men det består mest av att rulla in kolorna i papper eller ställa ut knäckformar. Klagar inte på det..är en nodvändig tradition, men jag tänkte att jag kunde laga lite eget godis med.
Konstigt nog så blev det rocky road. Lite komiskt att jennie skrivit om det. Jag visste inte ens om godiset för två dagar sen. Lisbet tog med till jobbet och då bestämde jag mig för att göra det. Det blev kalasgott och mycket roligt att göra. Sedan gjorde jag även mintkyssar. Roligt det med. så nu har jag gjort två sorters julgodis alldeles själv. Mycket stolt. Är jag på väg att bli vuxen...njaaa'! :)
Jag bjöd sedan ner la familja på provsmakning och de tog med glögg. Riktigt mysipysigt blev det.

Imorgon blir det julfest. Jag tror barnen får stå för utklädningen för jag vet inte vad ja ska ha på mig. Har inte så mycket juligt. Är rosa en julfärg haha. Kanske får man träffa tomten imon med tihi.

Tror jag ska träna med herrarna imon om det ska bli nån volleyboll. Blir nog dock lite löpning innan jobbet om jag kommer upp ur sängen. Har ju egentligen sovmorgon.

                                               


Måste bara lägga upp en snygg bild med hehe.



Att man kan ha kul i bilen och nej tyvärr..jag är inte snygg jämt  och tydligen inte mina brorsor och vänner. Men busan är snygg iallafall

Kommentarer
Postat av: den fula vännen ;)

hahahahaha, så jävla heta vi ÄR!! Glöm aldrig rocky road ;)

Postat av: emma

God Jul!

2008-12-23 @ 13:25:23
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback