lite blandat

ja idag var jag uppe tidigt som vanligt på måndagar. Var på jobbet en kvart före vi öppnar. Vad tusan jag nu skulle göra där så tidigt kan man ju undra. Satte på lite julmusik och lallade.
Jobbet var mucho roligt idag. Mycket skratt och roliga stunder. Massa mys och trevligt.
Sedan blev det direkt till gymmet för att springa på löpbandet. Men där var sjukt mycket folk. Nåt jädra fotbollslag tror jag. Typ alla maskiner var upptagna, jag kände hur irritationen steg och jag visste inte vad jag skulle göra. Tillslut hittade jag nån jädrans trampmaskin. Den tränar väl kondition,lår,rumpa och vader. Grejen var bara det att jag hade grym träningsvärk i just de områdena men vad tusan. Det blev ett pass på den till svetten rann. Sedan hem och köra lite styrka och en dusch och som grädde på mosen lite köttfärssås.
Sedan var det iväg på volleyboll med mamma och pappa. Mycket roligt och vi höll på över två timmar idag. Men det var skojigt. 'När jag kom hem blev det en till portion köttfärssås. Nu sitter jag här med smärta överallt.
Fick ett tråkigt telefonsamtal innan. R.I.P harry. Så tråkigt att det ska gå så fel. lider med dig a. :(


Vill ge min älskade vän Jennie ett STORT tack för fixandet med bloggen. (ett litet tack till purra med för jag hörde han var med på ett litet litet hörn.)



Imorgon har jag en liten bror som fyller år. så det blir till att gratta. Ska nog försöka hitta lite julklappar imon med på stan. Får se om värnamo har nåt utbud av julklappar hehe.
Sedan blir det träning på kvällen .Ska bli riktigt kul om träningsvärken försvinner.
Har sjuk träningsvärk precis där fingrarna slutar på handen. Gör så ont. Är nog på grund av alla fingerslag.

Ha nu en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: bloggfixaren

haha tack tack! snart är väl julen över och då måste vi göra om våra bloggar igen :D KUL!!!

2008-12-15 @ 22:43:39
Postat av: hannes

vart fan slutar fingrarna på handen?

2008-12-16 @ 00:56:53
Postat av: annica

Va fin sidan var! Julmysig... Tack för tanken. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback