busy lady

Idag har jag gjort hur mycket som helst.
Dagen har varit fullspäckad men det har kännts kanon.
Jag steg upp när hmm typ halv sex. Äckligt tidigt när väckarklockan stod på 05.30.
Sedan var det att åka buss till praktiken. Sov på bussen. Jätteskönt.
Sedan var det en mycket mysig och rolig praktik. Jag älskar barn. De är så fantastiska. Deras skratt kan vara det härligaste som finns.
Efter det blev det buss hem som jag också somnade på haha.
Sedan lagade jag mat och diskade lite.
Åkte sedan till u.
Sedan en sväng till emmy. Låg och sov stackaren.
Sen var det träning där mitt humör sjönk till botten och jag svor och röt lite.
Efter det var det styrelsemöte. Sedan kom jag hem och duschade och la mask.
Kokade även ägg.
Nu har jag pluggat och lämnat in en sak.
Så nu ska jag sova. För det blir upp lika tidigt imon.

Imorgon ska jag mysa med jennie. Var veckor sedan jag umgicks med henne. Ska bli så mysigt. Lugn och skönt. Blir lets dance iallafall.
På löradag ska jag hjälpa till att dömma herrmatch, sedan umgås med lisa och sedan vara hos ellen o wilma på kvällen. Blir dock i säng tidigt.
Söndagen består av match match match.
Så ja jag är väldigt busy nu, men det är ganska roligt så länge ja hinner träffa de jag vill.

Haha intressant läsning för er va.
Nu ska jag sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennie

ikväll är det lets daaaance, shiiihoooow!!! :D meee längtar!! pussipuss

Postat av: emma

Hoppas du får lite tid över snart :)

2008-02-08 @ 15:38:17
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback