byxor

ja idag mår ja mycket bättre. Så himla skönt.
Dock har jag fortfarande problem att sova på kvällarna. Inatt somnade jag väl typ tre.

Jag var tvungen att försöka komma ut lite idag. Har inte varit ute på en vecka.

Gick en promenad med sötnosarna (hundarna).

Sedan var jag en liten sväng på stan med min lillebror på stan och letade kläder.

Jag tvingade på honom en ny mössa och han hittade ett par jeans.

Jag hittade äntligen vind och regnbyxor tjohoo.
Så himla bra. Behöver verkligen ha det på praktiken.
De har kostad 699 och kostade nu 299 så ja tror på ett kap.

image342

Ikväll ska ja åka till kalmar igen. Längtar till min praktik men tråkigt att åka ifrån familjen och vovsingarna.

Jag är så sugen på att böja springa igen..helt sjukt men jag ska vänta till ja är helt frisk. Håller tummarna för att ingen hosta tänker inta min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback