Grattis Gumman

Grattis min fina vän Emmy!

Hon fyller 25 ÅR idag.

Alltså är hon stor och vuxen nu haha.

Emmy och hilda-sagan började 2004. Vi blev ihoptussade i samma nollningsgrupp.

Vi var de som pratade med varandra sist i gruppen. Jag trodde typ emmy kände alla och var nästan lite rädd för henne. Det visade sig dock att det gjorde hon inte alls. Allt var precis lika nytt för henne som för mig.

Efter den dagen så var vi nästan oskiljaktiga. Vi hittade på saker varje dag och jag sov hos henne massa gånger.
Jag har nog aldrig festat så mycket som jag och emmy gjorde. Det var en termin av massa äventyr och tillsammans lärde vi känna massor med nya människor.


tex på tidpunkter vi träffade nya människor:

  • fotboll hos manne
  • hugh grant på maxims
  • natuklassen
  • våra nollningsfaddrar
  • den snarkande mannen och innebandyspelaren
  • Bräv

Det var himla massa roliga grejer där ett tag. Jag glömmer aldrig när jag presenterade mig på natu..
Hilda: Hej jag heter hilda och jag tycker om att gå ut att festa
Emmy: Hej jag heter emmy och är den som festar med hilda.

Nu har vi dock lugnat ner oss och blivit lite äldre..särskilt emmy haha ;)

Emmy har varit en person som alltid har ställt upp för mig.
Hämtade mig en gång i natten när tårarna inte slutade rinna.
Har aldrig dömt mig för mina blonda tankar.
Min hmm enda sportintresserade vän. (tackar gud för det)
Får mig att skratta och strunta i alla fåniga problem
Räcker alltid ut en hjälpande hand.
Helt underbar alltså.

Hoppas att vår vänskap alltid kommer finnas kvar. Vi har gjort så mycket tillsammans och jag hoppas att vi kommer göra minst lika mycket roligt, galet och tokigt till.

det är ju med dig jag har haft min bästa lucia någonsin

nej nu ska jag allt åka och fira dig lite..

älskar dig vännen


image339


jag och emmy under en dag jag aldrig kommer glömma..mer än vad jag redan gjort iallafall haha ; )


Kommentarer
Postat av: Carolina

Har du träffat Hugh Grant? Haha, hängde inte med där :D

Postat av: Petra

Men K****-Hilda, nu blir jag besviken!
Vadå Emmy som sportkompis? Det är väl ingenting mot att ha en egen sportsyrra!
Skärpning på dig nu. Det är nog att ***** namnet dragit ner dig i skiten.... ;o)
Love you blondi!
Puss puss

2008-02-03 @ 00:25:55
URL: http://bitchigbrunettsbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback