hängig

ja det är verkligen rätt ord för hur jag har varit idag.
Har sovit 16 timmar och varit lite yr och illamående. Så himla märkligt.
Vet inte om ja har haft feber. Har ju ingen termometer.
Känner mig lite bättre nu efter att ha ätit middag, men det kommer och går lite.
Måste till min praktik imon, vill verkligen inte missa nåt.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Varför finns denna konstiga dag. Man borde väl uppskatta sina nära o kära varje dag.
Det är bara en dag för singlarna att må dåligt.
Isch.

Jag kanske ska få besök ikväll..det vore jättekul...har sparat lite kraft och orkade städa lite..men nu är jag trött. Ska ta mig en macka och titta sjukhuset nu tror jag.

Kommentarer
Postat av: hildas mams

hur mår du, gums?
har nyss kommit hem från en "rundtur".

Postat av: emma

Håller me dig - man ska visa uppskattning för varandra varje dag! Behövs ju egentligen ingen speciell dag för det! Men lite mys e det väl ändå? :) miss u! puss

2008-02-15 @ 13:01:18
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback