hmm

ja hur kan man vara sjuk i en vecka och bara bli sämre för varje dag.
Inatt sov jag ingenting.Fick gå upp kl fem och ta alvedon och sen kl åtta och ta en till. Då sov jag i 75min.

Så ingenting av det ja skulle gjort denna veckan har blivit av.

Det är himla tur att jag är hemma iallafall. Hade nog inte klarar ut det i kalmar. Hade nog uttnytjat jennie lite mycket då haha.

Mitt imuförsvar existerar inte och jag undrar vad det beror på.
Jag läste någonstans att man ska äta bra,sova mycket och motionera utomhus och hmm jag gör ju allt de.

Tror på pelles teori att bakterierna är så stora och jag är så liten haha.

Idag är det melodifestivalen och det ska avnjutas under mitt täcke i soffan där jag nu mera sover.
Detta beror på att det var en spindel i mitt rum som pappa skulle ta bort men tappade och sedan hittade vi inte den och då vägrar jag sova där. Fick hela brorsans kompisgäng att leta haha.
Nej så nu sover jag i tvsoffan..inte fel det heller haha.

Har ingen aning vilka som går vidare idag faktiskt..tycker det är jättesvårt...
ha nu en mysig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback