undermedvetna

ja nu ska ja snart sova fast ja vill inte. För det första kan ja inte sova liggandes när ja mår såhär..behöver typ sitta upp för att få luft haha och för det andra så drömmer ja så läskiga drömmar.

Jag fick en förklaring till man gör det typ...min mamma sa att när kroppen är sjuk och trött så orkar den inte hålla tillbaka det undermedvetna. Lite läskigt tycker jag.

Vi bowlade idag och efter lite värktabletter trodde ja faktiskt att det skulle gå men icke.
Var alldeles för svag i kroppen. Orkade inte fokusera eller hålla klotet. Efter ett tag fick jag byta till ett mycket lättare klot.
Jag hade iallafall skitkul och jag unnar pappa segern, men bara för att ja är sjuk haha. När ja är frisk..då du hehe.

Imorgon blir det som sagt läkare och sen skulle ja ju till exempel träffa malin och så men som det är nu vet jag inte om ja orkar nåt. :(
Men vi får se vad läkaren säger.

Nu ska ja gå o drömma lite undermedvetet tjoho. Förstår inte riktigt hur det där fungerar.
Så idag har jag lärt mig både om grodor, undermedvetna och att inte bowla vid sjukdom. Lärorik dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback