plugg och åter igen plugg

ja nu sitter man igen och försöker plugga.
Igår skulle jag sätta mig och plugga...då visade det sig att mitt arbete var borta..det var en som hade rensat på datorn...skapligt roligt..jag bröt ihop lite och gick ut och sparkade på träd.
Sedan kändes det bättre..
Har nu skrivit ihop det som var borta haha.
Så det går ju hmm stabilt med mitt pluggande.

Har varit ute idag och sprungit i mindre snökaos.
Min hund uppskattade kanske inte det lika mycket som mig men hon tjatade om att följa med så.

Nej nu ska ja bege mig in i det berg av böcker och papper som ligger framför mig och på golvet och ja..hmm typ överallt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes asskönt :) haha jo sen jag kom hem från grekland i somras :D haha!

Postat av: emelie

jobbigt att plugga :(

2008-01-03 @ 15:38:38
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback