seg

ja jag ville göra massa hemma..städa och göra iordning här men jag har ingen ork alls..jag vill bara sova..så himla tråkigt
Jag hade nyss lagat punkan på cykeln eller hmm inte jag..min morbor..jag stod mest och tittade på..
nu är det punka inge..suck..vad är det för fel på cykeln

jag hade tänkt springa en bit idag men eftersom ja måste cykla en bit för det så gick jag en promenad istället.
Ska ju ändå träna ikväll så det är ju lugnt.

jag behöver energi....
Jag funderar på att sova lite..kanske man kommer igång sen.

tittar som vanligt på ellen...är ju himla roligt.tycker om grejen att hon dansar i början av alla program..

Jag undrar vad ja skulle ha för speciell grej om ja hade en talkshow...kanske visa någons hund varje program haha..

Kommentarer
Postat av: Natta

låten är ju väldigt svår eftersom det är en låt som är ny, tidigare har ju Amanda sjungit låtar man känner till och då är det ju självklart att man kan de redan och så :D men ju mer man kommer in i låten, desto mer gillar man den tycker jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback