skodate

ja nu när ja springer så mycket har jag fått höra att jag måste ha ordentliga skor.
Det är dock något jag förstår.
Just nu springer jag i mina gamla volleybollsskor som det är hål, men som jag har tejpat igen haha.
Jag har varit runt i alla sportaffärer nu och alla säger samma sak.
De säger att ja måste lägga ganska mycket pengar på skorna eftersom mina himla knän krånglar och eftersom jag springer så ofta.
Vet ni att för varje springsteg man har blir det ett tryck sju gånger sin vikt...hoppsan hejsan säger ja bara.
Jag har iallafall bestämt date med min vän niklas imon som jobbar på intersport. Där ska jag få göra ett springtest för att se hur jag springer på foten typ. Sedan ska han försöka hitta en sko i min prisklass tihi.
Mycket nöjd med detta.

Vi får se hur det går.

image335

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback