melissa o ja

ja nu är det fredagkväll och jag sitter med en kopp te i handen och lyssnar på melissa horn. Helt fantastiskt. Så underbar röst.
Om dagarna är det mest jobb. Hinner typ inget annat och eftersom ja jobbar kväll typ jämt så blir det ju inget vettigt av nåt.
Ska dock gå och lägga mig nu.
Peder min idrottslärare sa en gång att ja hade talang för att kasta spjut. Kunde inte min talang varit nåt annat än att kasta spjut. Finns så mycket annat ja skulle vilja kunna ha talang i. Typ sjunga eller rita eller hmm typ vad som helst annat.  Vet inte varför ja kom och tänkte på det.

Idag har det varit sjukt mycket folk på maxi och det har betytt att ja har haft fullt upp i mitt lilla minihus. När ja fick paus på fem minuter bara snurrade allting. Hade skrivit en hel lista på saker ja skulle göra där. Hann typ göra en punkt halvfärdigt.

Har pratat med malin nyss och skrattat så som bara hon o jag kan. När man har ett helt liv gemensamt kan man det.

Igår efter jobbet åkte ja direkt ner till kattrumpan(ett ställe i kalmar haha) och där hade emmy och patrik dukat upp på en bänk och så grillade patrik. Sen satt vi där och myste till typ halv elva. Det var fantastiskt mysigt och ja blev så glad och solen lyste på oss en bra stund. Glad man blir för sina vänner. Det är då det hugger i hjärtat över att man ska lämna allt det vackra man har.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja det känns verkligen konstigt att du ska flytta...Du är ju en del av kalmar för mig och många fler:) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback